söndag 22 september 2013

Viatest

Har nyss gjort ett viatest. Testet visar mina styrkor uppradade i ordning. Jag blir så otroligt förvånad bara! Som nummer 1 kommer
"Kärlek
Du värdesätter nära relationer med andra. Särskilt med dem som återgäldar omtanke och utbyte. De personer som du känner dig mest nära är samma personer som känner sig mest nära dig." 

Ke? Visst, okej det är viktigt för mig men är det inte det för alla? Och hur tusan ska jag jobba vidare på det?? Bara fortsätta ha vänner? Kan man jobba på kärlek? Kan någon berätta hur? 

Nummer två blev inte helt otippat rättvisa och tre ärlighet. Kan jag nog hålla med om. Det är viktiga saker för mig, trots att jag inte alltid tycker att jag är 100% ärlig. Men ibland går det inte, inte utan att såra andra människor och det gillar jag ju inte (som ni såg i början av texten så är ju kärlek en styrka *fniss*). Nog snackat om detta, får nog fundera på detta ett tag. Den är bra den där skolan :) 

Har under dagen fixat lite här hemma. Städat, bäddat rent och tvättat upp mig själv. Jag ska ju på jobb imorgon så man måste ju vara fräsch! :) 

Har varit på 50 års uppvaktning också, mycket folk och dessutom trevligt folk. :) 

Bestämde under gårdagen, efter en diskussion med 50 åringen, att jag skulle anmäla Amme till kompishundkursen. Det är meningen att Amme i framtiden ska kunna träffa äldre människor och barn som kanske vill ha lite ovillkårslös kärlek. Hon gillar människor och älskar att mysa och bli krusad. Hon är hyfsat självständig och har inga problem med nya ställen (bara hon slipper åka bil!). Ska bli superintressant! Min lilla sötnöt :) 

Har även tittat på soffbord under dagen. Vårt soffbord har blivit lite stort då vi köpte ny soffa nämligen. Och såklart det jag (impulsivt) vill ha är det dyraste! Förvånande? Inte direkt.. 


Visst är det coolt?? Men över 400€.. Nja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar