onsdag 18 september 2013

Mulen morgon

Vädret är allt annat än bra här. Problemet är att jag verkligen måste gå ut och gå med hundarna. Känns sådär.. 

Börjar senare idag, först 11.30! Jag ska på bemötandeutbildning på jobbet. Tydligen ska all personal på ÅHS gå denna utbildning. Spännande. 

Gårdagen var lika regnig som dagen innan. Det öste ner då vi var ut och gick. Sen kom jag på den briljanta idéen att jag skulle lägga lite blodspår. Det låg tre timmar och sen skulle vi gå det. Men Ture verkade inte få någon vittring alls eller så var han okoncentrerad. Men han brukar vilja blodspåra så jag tippar på att det regnat bort :( trist! 

Dagens tre 

Livet. Lite mysigt med höst är det allt :) oerhört bekväm soffa, glad över vinprovningen nästa vecka. 

Jobb. Snälla kollegor som bytte jour så jag får dricka vin. En operatör som kan vara lite knepig var på bra humör och vi kunde jobba som team för att få patienten trygg (vilket leder till att operationen går smidigare och snabbare). Skratten i kafferummet och stämningen som just nu är rätt bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar