torsdag 5 september 2013

Överraskad

Ibland överraskar han, mannen i huset. Fick en bukett rosor och så gjorde han mat då jag snarkade på soffan. 
Som han själv sa "jag har samlat lite pluspoäng idag!"


Har varit på inkallningskurs ikväll. Vi går från klarhet till klarhet. Jag missförstod lite så första gången var ingen höjdare. Sen körde jag lite lydnad/trix före vi tränade och då gick det mycket bättre. Till nästa gång ska vi träna vidare på handtarget, störningar och korta, lyckade inkallningar och skriva träningsdagbok. Vilket jag ju faktiskt redan gör :) 

När vi kom hem påbörjade vi luktdiskriminering. Tog fram grejerna, satte mig ner och väntade till han lade sig ner och drog den efterlängtade sucken. Började sen och tror han fattade, körde kanske 10 godisar, sen slutade vi. Problemet nu är att han fortsatte att leta arbete efter att vi slutat och jag plockat undan men jag satte mig i soffan och nu sover han. 
Och sova, det ska nog jag också :) 

1 kommentar:

  1. Det är bra att han sköter sig! ;-) Jag vill också ha rosor... :-)

    SvaraRadera