lördag 7 september 2013

16 timmar

I dessa skor :) 


Likt förbannat har jag så ont i fötterna att jag vill skrika! Varför får man så ont i fötterna? Kan någon förklara det? 

Blev rätt tidigt inkallad på jobb och hann inte ta nån mat med mig så mannen i huset kom med frukost till mig. 


Han är bra snäll han där mannen! 


Ser så sjukt ut så jag måste bjuda på denna! Vi skrattade rätt gott åt det. Ser makabert ut på nåt sätt. Hmm, sjukhushumor.. :-) 

Nu ska jag sova och hoppas på att få sova hela natten. 



2 kommentarer:

  1. Dags för stödstrumpor Lynn! Jobbade Ni länge sen ännu??

    SvaraRadera
  2. Bakat LCHF-bröd? Har du nåt gott recept att dela med dig av?

    Är det en amputerad fot (din efter att du fått nog av ont i fötterna?), en hel styckad människa eller kanske bara lite gips?

    SvaraRadera