torsdag 12 september 2013

Snart är veckan slut!

Hade massor att göra igår. Var på massage, skönt tänker ni. Men nej, det är det inte! Det tar så jäkla ont, ibland är jag på väg bort från britsen. Fattar inte att det kan ta så himla ont jämt. 

Sen var jag på lite shoppingresa :) Köpte bara saker som jag verkligen behöver (som alltid). 


En ny mixerstav. Jäklar vad bra den är! Mixade soppa igår och den blev riktigt slät och fin. Hade fått "bäst i test" hos Råd & Rön. Och inte var den dyrast heller! 


Nya skor till festen imorgon. På rea! Blir riktigt nice till den svarta klänningen. Tehy-rött såklart :) 


Och en spikmatta med kudde. Tänkte försöka lägga mig på den varje kväll en stund. Ska försöka få C. att lägga sig på den, åtminstone kudden, då han har problem med nacken. Man måste ju testa! 

Då jag var och köpte mat till hundarna kom jag på att de hade 50% på alla flytvästar. Passade på att köpa en ny åt Amme. Hon kommer bli så fin i den! (Men visst, hon kommer att hata den). 



På dagen gjorde Amme, Ture och jag det här 


Det är inte ofta de båda kommer rusande mot mig i full fart! Härligt. Det är så här det ska vara :) 

Under kvällen har jag varit på sista delen av inkallningskursen. Jättenöjd med Ture. Var dock tvungen att byta belöning till leksak men tyckte inte att han blev så himla stressad. Däremot var han himla alert då jag bytte belöning. Det absolut bästa som finns är nog bollen. Tränar jag inkallning så kommer jag att använda mig av boll som belöning. Men det är enda gången jag leker med honom. I söken så får han bara bollen då han jobbat klart och får själv bära den till bilen. 

Har nu kört dem till mor&far där de ska vara till lördag. Jag ska ju på fest imorgon! :) 




2 kommentarer:

  1. Åååh! Superläckra skor!!! Blir lite avis... Det där går nog mannen igång på! :-)
    Smart med spikmattekudde, jag brukar ibland dra upp vanligamatta över kudde, för att komma åt nacken. Riktigt skönt. Spikmatta är super nice!
    ...& en sån fin vovbild! :-)

    SvaraRadera
  2. Sjuuuukt snygga spiror du har, syster!

    SvaraRadera