lördag 28 april 2012

Skattedeklaration

Giv mig styrka att deklarera. Dessutom två gånger. I Sverige och i Finland. Intressant att skicka in en deklaration med "0" i alla rutor. Nå, får hoppas det är sista gången nu! Den andra deklarationen var hyfsat bra, enligt det preliminära resultatet får jag tillbaka 1500 €. Nice! Detta beror inte på att jag jobbat dåligt, det beror på att jag inte jämkat mina bostadslån. Då blir det en trevlig skatteåterbäring :)

Idag har vi firat svärmor som fyller år. Sen var vi ut och åt middag med mina föräldrar och syster med familj. Kul att träffa kidsen! Axl var lite spak idag, han smet igår vid 22 och kom hem vid 03 i natt.. Trött och full med fästingar. USCH!

Morgondagen hoppas jag att är lika solig och fin som idag. I så fall blir det arbete på tomten. Häcken har blåst omkull så den måste resas upp igen. Sen ska utemöblerna oljas och så ska vi testa färg till huset. Kan bli en skoj och tröttsam dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar