lördag 7 april 2012

Vilken bra dag!

I dag är en bra dag. Vi har fått sova hela natten utan nån påringning, Amme har inte varit tokig i magen och jag har sovit som en stock! Underbart att vakna pigg kl 8 på morgonen :)
Amme och jag tog oss en kort springtur i stan (har jour så kan inte springa här ute då). Sen var vi via Fina fisken. De har så jäkla god fisk där! Och jag är inte så himla pigg på fisk annars. Köpte lite pepparrökt lax, lime-aioli, rökta räkor och musslor. Ska föröska ge mig på att göra den där extremt goda vitvin-vitlöksmusslorna ikväll eller imorgon. MUMS!
Går av jouren kl 18 så då jäklar korkar vi upp här hemma! Glömde jag säga att vi idag har varit tillsammans i ett år? :)
Steg på vågen då jag kom ut ur duschen och det peppade på min dag ännu mera. Jag har gått ner 2 kg!!! Bara för att jag bytt bort de där sa*ans p-pillrena som fick mig att gå upp 6 kg på 6 månader. Underbart!
Dagen fortsätter med fika hos grannarna och ikväll vindrickande i glada vänners lag :)
This is going to be a great day!
Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar