onsdag 4 april 2012

Trista nyheter - roliga nyheter

Ja, vad ska man säga. Den gamla taxen, Snuffe, har lämnat oss och jagar på nåt annat ställe nu. Eller som flickorna sa "han leker nog med mammamoffa nu och matar honom med korv och bullar". Otroligt tråkigt men nog väntat. Han var ändå 14 år gammal. Axl är lite konfunderad och funderar nog en hel del. Han letar efter honom men har nog ändå förstått. Axl fick se honom flera gånger då han var död. Amme brydde sig inte alls, inte vad jag kunde märka i alla fall.

 Snuffe en varm sommardag i snipan


I söndags var vi och såg på valp. Jättesöta var de. Vi har haft lite svårt att bestämma oss men ändå inte. Nu har vi alla fall bestämt att Ture är den som kommer att flytta hem till oss om allt går som det ska. Jag längtar så till slutet av maj då vi får hämta hem honom! Bjuder på en liten bild på herrn.


Han ögon liknar så på Snuffes. Snälla och kloka. Det är något med blicken.. Jag hoppas han blir lika underbar som Snuffe var.

Imorgon börjar påsken och jag inleder jouren. Tack och lov så avlöser vår snälla "gästarbetare" mig på lördag kl. 18 så jag får lite påsk jag med :) Gissa om jag ska öppna en god flaska vin på lördag kväll!

Ha en glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar