söndag 8 april 2012

Häck

Ja, idag har vi planterat häck. Eller som C. säger "we planted an ass". Jo, jag vet, skitkul. Han har fått dille på att översätta allt. Och det mesta har med rumpor, snoppar eller sex att göra. Och det gör att jag blir galen! Det är ju inte så bra när jag bara behöver se på honom för att förstå vad han tänker och börjar asgarva. Kan bli lite pinsamt ibland...
Nåja, häcken blir nog fin! På östra sidan, den mot vägen, har vi flätat Pil. Mot norra sidan har vi planterat pil som "vanligt". Runt hela tomten (förutom parkeringen) ska det sedan bli nät så att hundarna får springa lösa utan att jag behöver oroa mig. Tackar "svärisarna" massor för hjälpen med häcken!
Gårdagen var bra. Min värld förändras verkligen när jag får fara ut på en springtur. Endorfinerna i min kropp släpps verkligen lösa och jag blir LYCKLIG. Det är jag annars också men allt går så mycket lättare efter en springtur. Jag känner mig duktig vilket jag tror är viktigt för alla människor.
Gårdagskvällen spenderades med kompisar och vin. Jättebra kväll! Var liiite slitet imorse men vi kom bra igång då vi började plantera. Däremot var inte rödvinet så gott idag hos mina föräldrar.. Men påskmust smakade mums!
Bilder på häcken kommer..
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar