lördag 21 april 2012

Sicken vecka

Veckan har bestått av plugg, plugg och plugg. Jag har inte lyft ett finger här hemma och det syns kan jag säga! Tentan är nu skriven, om jag blir godkänd vette gudarna. Ju mer jag funderar desto sämre känns det.. Man får hoppas nu bara!

I morse for Amme och jag till Östanträsk för att hämta Axl. På samma gång passade vi på att ta en promenad där i skogen. Sen lyckades jag besöka mormor precis då det var dags för lunch :)

Dagen har spenderats med att städa. Så nu ser det faktiskt lite bättre ut här hemma. Ska fortsätta ikväll, har fått en liten fundering på att fixa upp gästrummet så det inte bara är ett "extra rum". Får väl se hur det går med den saken..

Nu är det två vovvar som börjar pocka på uppmärksamhet igen. Axl har redan pissat inne en gång så det är nog bara att ta sig en promenad till. Solen tittar fram lite i alla fall!

Trevlig lördag.
L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar