onsdag 21 augusti 2013

Fix, trix och målning

Har fixat och trixat lite på gården idag. Rensat ogräs och försökt hitta ork till att rensa gången fram till huset. Känns just nu otroligt jobbigt! Men det borde verkligen göras, blir ännu jobbigare om allt ska göras nästa år. Det är ju meningen att vi ska lägga plattor nästa år nämligen. 

Var ut med mina vovvar på promenad. Tränar inkallning med Ture, idag funkade det 6 av 7 gånger. Undrar om jag någonsin kommer att kunna ha honom lös utan att han sticker? Skulle vara en dröm som går i uppfyllelse :-) Han stannar ju i alla fall ibland och kollar om vi är med. 


Sötisarna framför stenen. 

Mitt hår har ju förändrats lite den senaste tiden. Jag har klippt bort ungefär hälften (och då menar jag på längden). För att ha det ska vara platt måste jag använda plattång. Igår kväll gjorde jag misstaget att gå och lägga mig med blött hår. Tänk att jag aldrig lär mig! 


Interesteing hair.. :-/ 

20 minuter senare ser det ut på detta vis.


Lite lugnare :-) 

Har målat lite idag också. Resultatet hoppas jag att jag kan visa imorgon. Får hoppas på fint väder imorgon också. Har ett väldigt fint semesterväder måste jag säga! 


Nu är det tack och godnatt! 



3 kommentarer:

  1. Händer det också dig att du tänker; "äh, den här gången blir säkert håret okej även om jag går och lägger mig när det är blött"? Jag har några riktigt roliga bilder på mig själv från fredag morgnar när jag simmat sent på torsdagkvällen. Hihi!

    SvaraRadera
  2. Precis! "Den här gången blir det nog jättebra!" Har aldrig hänt hittills..

    SvaraRadera
  3. Jag tycker båda frillorna är fina, så det så! :-)

    SvaraRadera