lördag 24 augusti 2013

En riktig lördag!

Har inte gjort något nyttigt idag. Var en sväng till Karrböleloppisen och fyndade denna 


Visst är den fin?! 

Var även en sväng till stallet. Hittade mina ridstövlar och ridhjälm där. Hade helt glömt bort att de blev där då jag rätt abrupt slutade rida. Det var axeln som gjorde att jag fick sluta och nu räknar jag ner till jag kan sitta upp igen! 

Har under kvällen varit på sommarfest i byn. Jättetrevligt att sitta och äta tillsammans och bara umgås. Barnen har så himla skoj tillsammans. 

Känner av i kroppen att jag fått i mig mera kolhydrater idag (drack två lonken). Känner mig lite halvskakig. Var ut och sprang tidigare idag så kan nog vara att min kropp behövde lite extra kolhydrater men kanske inte i den formen :-) 



1 kommentar:

  1. Åh, det är nästan så man saknar den lite grann, men den fick verkligen ett bra hem - det känns tryggt! :-)

    SvaraRadera