lördag 19 oktober 2013

Hos frisören..

..har jag spenderat många timmar idag. Jag gjorde en rakpermanent på mitt går idag och sjukt nöjd! Ännu i alla fall. Får väl se vad som händer om det börjar regna :) 

Före 

  

Efter



Coolt va?! 

Körde några sök med Ture i skogen. Han funkade riktigt bra förutom en gång. Det blev nog för svårt då, han sprang förbi och började spåra rådjur istället :( Men de andra gångerna gjorde han riktigt fina sök! 

Lade även ett spår. Gick väl sådär måste jag säga. Kändes som han inte riktigt koncentrerade sig på att spåra mina spår. Nå, bättre lycka nästa gång! 

Nu mys med hela familjen i soffan. Sista kvällen. Imorgon åker jag till Gävle och tittar på Winnerbäck och på måndag far Christian på jobb igen. Denna gång blir det tre veckor.. Urk! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar