torsdag 3 oktober 2013

En god man

Har en man här hemma som nyss gick och gav hundarna mat och hämtade min padda. Allt bara för att jag smörjat fötterna, han är bra snäll :) 

Har ikväll motionerat Ture. Först cyklade vi i 20 minuter och sen var vi ut och sprang. Det blev nog rätt långt då C även sprang hem från Kantarellen med honom. Om han är trött? Nej, inte direkt :( Riktigt jobbig är han nu efter att Amme blivit tvättad. Han blir så jäkla triggad av att hon tvättar sig och att hon torkar sig. Jobbigt! 

Ska jobba på UVA imorgon. Ska bli riktigt skoj! 

Dagens tre:

Jobb: boken jag hittade på jobbet imorse, helgen är räddad! :) lugna jourer (peppar, peppar) och att jag får ha mössa på jobbet. Det underlättar då jag har rätt många "bad hairdays" :) 

Livet: Min snälla sambo, att jag kan springa igen och att jag fick tid till min fys redan nästa vecka! 

Dagens fem minter: Kaos, allt händer på samma gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar