fredag 25 maj 2012

Kul grej.


1. Hur gammal är du om fem år? 36 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Christian, Amme och Flisan (bör tilläggas att de två sista är djur)
3. Hur löd det senaste sms:et du fick?
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skickar sms eller mailar. Alltid när jag ringer nånstans så blir jag avbruten.
5. När vaknade du i dag? Typ 10, ovanligt sent för att vara jag.
6. Vilken är din favoritjulsång? Hmmm, den var svår. Tänd ett ljus kanske.
7. Vad skrämde dig om natten som barn?  Mörkret och de springande råttorna på mellantaket.
8. Vilken är din favoritglass? Käkade supergod glass från Belissimo idag, choklad. Annars gillar jag Ben'n'Jerrys.
9. Känner du någon med samma födelsedag som din? Typ gamla klasskompisar och min kollgas dotter.
10. Har du någonsin åkt ambulans? Eh, rätt många gånger. På jobbet för det mesta.
11. Sover du med gosedjur? Nej, men med fjärrkontroller då Christian är på jobb. Ibland även en hund. :)
12. Vad har du för ringsignal? Vanessa Carltons A thousand miles.
13. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Några plagg tror jag finns sparade hemma hos mina färäldrar.
14. Kan du byta olja på bilen? Nej, tyvärr. Inget jag är stolt över..
15. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men detta är jag stolt över! :)
16. Vilken var den senaste boken du läste? Lystra. Från valp till unghund av Memea Molin
17. Dansar du i bilen? Jo. Och sminkar mig, äter, dricker, sjunger..
18. Är du lycklig? JA! Mycket!
19. När jag lagar mat: Tittar jag gärna på TV på smma gång.
20. Jag pratar: Alldeles för mycket!
21. Sist jag grät: Det var nog åt Greys anatomy. Alla serier jag följer verkar vara tårframkallande just nu.
22. Idag har jag: Ridit, hjälpt mormor med utemöblerna, ätit, pysslat lite hemma, ätit glass med L&M i deras hus.
23. Ikväll ska jag: Sova.
24. Vad irriterar dig? Alldeles för mycket. Orättvisor.   
25. Finns det någon träningsform du är nyfiken på, men inte tränar idag? Skulle gärna träna Zumba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar