tisdag 31 december 2013

Året som gått

Denna verkade lite skoj. Har snott den av Janina på agequodagis.bloggplatsen.se. 


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja visst! Jag blev opererad i min axel, jag studerade helt nya saker och började studera på Öppna högskolan här hemma på Åland. Gick även ett prov med Ture, läskigt men jätteskoj! 


Hur har ditt 2013 varit?
Rätt bra. Flera saker kunde jag har skippat men jag får väl se det som att jag växer som människa istället. 


Blev du kär i år?

Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går... <3 


Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

31/1. Dagen då jag äntligen blev opererad i min axel. 

Vad är din största framgång 2013?

Att jag klarade skolan och att axeln ändå fungerar så bra. Att jag lyckats hålla näsan ovanför ytan trots endel tråkigheter. 

Bästa köpet?

Oj. Hmmm. Den var svår faktiskt. Vår nya soffa kanske? Älskar den! 


Vad spenderade du mest pengar på?

Måste vara hundarna! :-) Speciellt veterinärräkningar för Tures del. Kan även vara heminredning. 


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Låter konstigt men faktiskt att Ture fick en diagnos. 


Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Vart jag än går med Stiftelsen. 


Vem har du umgåtts med mest?

Christian och hundarna. 


Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja! 


Vart reste du under 2013? 

Bara till Sverige och några gånger till Åbo. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ja, det är det. 


Vad gjorde du på din födelsedag?
Tränade sök. En av de bästa sysselsättningarna som finns! 


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Det finns det. Flera saker. Men nu är det så och det är bara att acceptera. 

Vem saknade du?
Mina "brudar" i Sthlm.. 


De bästa nya människorna du mötte? 

En av mina lärare är mycket inspirerande. Sen har jag flera kursare som jag lärt känna lite bättre och som jag verkligen tycker om. 


Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Fortsätt utvecklas och kämpa på så ska det nog bli bra till slut :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar