onsdag 18 december 2013

Semester

Underbart skönt att få ha semester! Bara går runt och slappar här hemma, gör absolut ingenting. Min kropp säger dessutom till mig att inte göra något, förkylningen vill inte riktigt ge sig. 

Kanske dags att sätta upp nya mål för 2014? 

Vi börjar med mig själv. 

-Klara skolan med förståndet i behåll. Att plugga 20 sp, jobba 100% och joura kan bli en ohållbar situation. Om det inte funkar så får jag helt enkelt hoppa av. Alltså göra något som jag aldrig gjort förr, inte avsluta ett påbörjat projekt :-/ 

-Fortsätta att arbeta mot egen utveckling. Kanske jag kan få in utveckling på jobbet också?? 

Amme

-Det stora målet är att få RLDN, dvs. rallylydnad nybörjare. En tävling med godkänt resultat saknas. 

-Skulle vilja hinna starta fortsättningsklass. 

-Träna rallylydnad i grupp. 

-Göra 2 besök/månad i kompishundsgruppen. Amme funkar ju så fint med de äldre.. 

Ture

-Gå en kurs i vardagslydnad på Hundens hus. Vi behöver stadga! :-) 

-Fortsätta jobbet mot att ha en lycklig, lugn hund. 

-Fortsätta träna Räddningssök. Eventuellt gå ett prov. 

-Börja jobba med hundmöten på riktigt igen. 

-Följa upp hans blodprover x2/år. 

-Fundera vidare på kastrering. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar