måndag 18 februari 2013

Kan någon ge mig energi??

Fattar inte, är så sjukt omotiverad till allt. Det enda jag vill är att sitta i soffan och surfa, titta på tv och vila. Har aldrig varit såhär! Drar mig för att gå ut med hundarna (vilket jag normalt älskar) och orkar inte träffa människor. Får tvinga mig själv att fara iväg och träffa andra men blir otroligt pigg bara jag kommer iväg. Känns som jag blivit pensionär! Det är nog bara att inse, mår mycket bättre då Christian är hemma.

Har idag i alla fall fått igång en maskin tvätt, har date med moster G och ska ta mig ut med hundarna strax. Ikväll är det sökträning som jag ska ta mig till. Försöker ha något att göra varje dag men skulle ändå bara vilja vara hemma. Mycket konstig känsla!

Nästa vecka ska jag i alla fall gå på praktik. Det ska bli riktigt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar