torsdag 21 juni 2012

Sömn vore trevligt

Har sovit som en skit i två nätter nu. Ture tyckte inte att vi skulle sova i går natt. Han sov mellan 24-03. Sen var han vaken och tuggade och tuggade och tuggade. Kliade nog fruktansvärt mycket i tänderna igår. Såg sedan att han hade tappat tre tänder, de där sylvassa framtänderna. Men tre timmars sammanhängande sömn var väl lite väl? Nå, han var duktigt trött igår kväll.

Vi var på möte igår kväll och där fick han leka med en unghund. Efter en stund slocknade han i min famn och sov tills mötet var slut. När vi ändå var i stan så passade vi på att gå lite i koppel och kolla in stan lite grann. Han var jätteduktig. Jisses vad bra han svarar på klicker. En absolut favorit!

I natt då. Ture har sovit gott och Amme har sovit gott men jag hade svårt att sova. Mycket pga Ammes veterinärbesök som skulle göras idag. Hon skulle ta bort tandsten. Det låter inte så farligt men hon var ju tvungen att bli sövd! Huuu. Och jo, visst, jag borde väl veta att det inte är farligt med tanke på att jag söver människor hela dagarna. Men, det här är ju mina bebisar. Så därför har jag snurrat och snurrat i sängen och sovit väldigt oroligt. Förhoppningsvis ska jag väl få sova gott i natt.

Började i går med projekt "måla hus". Och vet ni, det blir JÄTTEFINT! Älskar färgen! Ska strax gå ut en sväng igen. Har idag lånat en stege av pappa så att jag slipper stå och vingla på bockar. Var lite halvtaskigt igår nämligen.. Om nån undrar vad det är som låter från oss så är det bara jag som sjunger till radion lite :)

Trevlig midsommar hörni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar