onsdag 2 oktober 2013

Jag har funderat en bra stund på hur jag ska lägga upp detta inlägg men sen gick jag in på FB och förstod att den jäkla cancern har slagit till igen. Denna gång var det en ung kvinna på 19 år som fick sätta livet till. Mina tankar går till familjen och hennes vänner. <3 


Fick mig en rejäl snyting idag då Ture åter igen visade sina riktigt dåliga sidor. Besviken på min hund och nu fick sig förtroendet en törn igen. Han måste bli bättre annars finns det nog bara en utväg.. :'( 

Gårdagen var en trevlig dag, vi var på bio och kollade Snabba cash, livet delux. Riktigt bra film trots att det var nummer tre i ordningen. 


Dagens tre

Jobbet: fina kollegor, även utanför kliniken. Kul att få samarbeta med andra kliniker och arbeta framåt med utveckling. Känna att faktiskt lilla jag gör skillnad. 

Livet: tacksam för att mina nära och kära är friska, tacksam för att jag får vara frisk, tacksam för att vi båda har ett jobb. 

Dagens fem minuter: Utveckling och förbättring. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar